Operasi Borong/Runcit RM1.00*!!!
ANDA MINAT BERNIAGA???
KAMI PEMBORONG BARANG-BARANG SERBANEKA RM2!!!
SATU BARANG SERENDAH RM1.00*

*Pembelian dengan pakej.
**Admin berhak melakukan sebarang pindaan & perubahan pada mana-mana bahagian dan pada bila-bila masa.

Wednesday 30 October 2013

Admin Sedia Berkongsi Maklumat Perniagaan Serbaneka dengan Anda

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Semoga rakan-rakan sihat sentiasa hendaknya.

Di sini, saya sedia berkongsi maklumat tentang perniagaan barang serbaneka bersama rakan-rakan di luar sana. Pengalaman yang sedikit ini dapat kita bincang bersama sebagai permulaan dalam bisnes ini.

Perkongsian ini bergantung pada masa saya. Rakan-rakan boleh menelefon saya jika ada sebarang pertanyaan secara 'direct'. Insyallah...jika masa saya 'free' kita boleh sembang dan bincang itupun berdasarkan pengalaman saya je.

Sekiranya saya tidak dapat membalas sms @ panggilan rakan-rakan, diharap jangan berkecil hati... mungkin saya dalam kesibukkan, maklumlah setiap orang ada masa lapang dan sibuknye.Apa pun saya akan cuba memberikan jawapan pada rakan-rakan walaupun terlewat masanya.

Semoga rakan-rakan senang sentiasa dalam menjalankan bisnes RM2 ini.

Ikhlas dr
Admin.

No comments:

Post a Comment